Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпросчета...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпросчета...

    Здравейте, колеги!

    От 2 дена, най-накрая сбъднах една мечта - АР 145!
    Та въпросната красавица е 1.6ТС, обаче... имам разни проблеми с нея, на които аз лично не мога да си отговоря, та реших да питам вас.

    Става въпрос за следното -

    1. - Когато я запаля, си почуква като дизел, след няколко минутки се оправя - според мен, това са повдигачи и решението на проблема е смяна на маслото - въпроса е какво масло на да налея, досега не съм карал АР

    2. - На няколко пъти ми се случи, когато запаля да ми се менят оборите в рамките от 500 до 1200, пак след няколко минутки се оправя, за момент го прави - отговор нямам...

    3. - Когато подам газ, в първия момент заглъхва сякаш се дави и така до около 2500 - 3000 оборота, след това си променя звука и ох... , но преди това... - от какво може да е това, свещи, кабели? Предишния собственик, каза че е катализатор, но като слязох в канала да погледна, след като я вземах, се оказа, че преди средното гърне, точно след тръбата с ламбдата, нещо е махнато, личи си че е слагана друга тръба и има още 3 гърнета назад, да не би някое от тях да е запушено? На кривката, с ламбдата, в края на тръбата има нещо като пръстен, с по-голям диаметър от този на тръбата, то какво е, преди него има една пробка с един болт, то какво е?



    Благодаря Ви за евентуалните отговори!
    Поздрави от Русе!

  • #2
    Поукване - Вариатор
    Глъхнене..може да е от доста неща!
    Съвет: ОТИВАЙ В НЯКОЙ ОТ КЛУБНИТЕ СЕРВИЗИ!
    П.С. Честита придобивка, най добре да изетеш целия раздел 145-146

    Comment


    • #3
      По 2ри въпрос-МПХ ти се е зацапало и засича.Трябва да се почисти,също така и целия дросел е хубаво да се почисти.
      146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

      Comment


      • #4
        Колега аз наскоро смених маслото сложих Репсол в момента е на промоция 4+1 л. гратис в момента мотора се държи прилично тва е за 1 въпрос пробвай със смяна на маслото като начало моето го взех от колегата VFTI
        За втория въпрос може да е от мпх (моторче за празен ход) може да се е замърсено почисти го би трябвало да се оправи ...
        За третия въпрос с глъхненето и при мен е така наскоро сменях някой неща свещите ми се оказаха за смяна(не съм ги сменил щото са малко скъпи както и да е..) също така може да е от някое гърне може да е му е дошло времето..а като се замисля може и самата тръба да променя звука на колата щото и аз съм с такава тръба
        Безаварийни километри по-нататък и Успех с ремонтите
        -------------------------------
        ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
        ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

        Comment


        • #5
          Благодаря Ви за бързите отговори!
          Мисля да налея Selenia 20k като масло. А колкото до другите проблеми, ще отворя да изчистя моторчето, преди малко свалих дебитомера и го почистих, ще пиша отзиви малко по-късно.

          Поздрави!

          Comment


          • #6
            Selenia 20K e правилния избор по принцип но си има и заместители наливай смело
            -------------------------------
            ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
            ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Kircho Покажи съобщение
              Благодаря Ви за бързите отговори!
              Мисля да налея Selenia 20k като масло. А колкото до другите проблеми, ще отворя да изчистя моторчето, преди малко свалих дебитомера и го почистих, ще пиша отзиви малко по-късно.

              Поздрави!
              Как почисти дебитомера? Понеже някой го чистят по правилния начин, а някой го чистят точно преди да си купят нов
              146 1.6TS CF1 '98

              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
                Как почисти дебитомера? Понеже някой го чистят по правилния начин, а някой го чистят точно преди да си купят нов
                Мислех, че има и такъв вариант, да го изчистя и да си взема нов но... Аз го почистих, като го свалих от маркучите, без да го развивам отгоре и го окъпах хубаво с ВД40, сложих маркучите, и го стегнах пак. Значително намаля прихълцването.
                А какъв е грешния начин?

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kircho Покажи съобщение
                  Мислех, че има и такъв вариант, да го изчистя и да си взема нов но... Аз го почистих, като го свалих от маркучите, без да го развивам отгоре и го окъпах хубаво с ВД40, сложих маркучите, и го стегнах пак. Значително намаля прихълцването.
                  А какъв е грешния начин?
                  Какви маркучи,на дебитомера няма маркучи закачени?!!!!
                  146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от vlado_iv Покажи съобщение
                    Какви маркучи,на дебитомера няма маркучи закачени?!!!!
                    Ами от дясно е маркуча на въздушния филтър, а от ляво маркуча, който отива към дросела?! Оф, аз ли бъркам...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Kircho Покажи съобщение
                      Ами от дясно е маркуча на въздушния филтър, а от ляво маркуча, който отива към дросела?! Оф, аз ли бъркам...
                      Не,дебитомера е точно между тези "маркучи" описани от теб.Или иначе казано въздуховоди :P
                      Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Kircho Покажи съобщение
                        Мислех, че има и такъв вариант, да го изчистя и да си взема нов но... Аз го почистих, като го свалих от маркучите, без да го развивам отгоре и го окъпах хубаво с ВД40, сложих маркучите, и го стегнах пак. Значително намаля прихълцването.
                        А какъв е грешния начин?
                        Сега го свали отново, и го почисти с медицински спирт! С ВД40-то ще се зацапа много бързо

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                          Сега го свали отново, и го почисти с медицински спирт! С ВД40-то ще се зацапа много бързо
                          Мерси за съвета, значително по-добре се държиш след като го окъпах с ВД40, диапазона в който се дави намаля, сега е някъде около 1500 оборота, ще го сваля и ще го почистя със спирт както казваш, но явно е дошло време за смяна...

                          Първоначално публикувано от diapper Покажи съобщение
                          Не,дебитомера е точно между тези "маркучи" описани от теб.Или иначе казано въздуховоди :P
                          Абе и аз това имах в предвид, както и да е, разбрахме се!


                          п.п. Доста мирише на бензин, отзад при ауспуха, явно наистина не може да си забърка смесите...

                          Поздрави!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Kircho Покажи съобщение
                            ...
                            А какъв е грешния начин?
                            Ами твоя

                            Сензора трябва да е чист, а ти си го омаслил. Има специални спрейове за почистване на дебитомери , на CSC и на Liqui Molly ала бала, или с чист етилов спирт. Въобще такива, които нямат остатък, а се изпаряват напълно. И не се търка, жули, а само се пръска, или го слагаш да се накисне. Успех
                            146 1.6TS CF1 '98

                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Kircho Покажи съобщение
                              Мерси за съвета, значително по-добре се държиш след като го окъпах с ВД40, диапазона в който се дави намаля, сега е някъде около 1500 оборота, ще го сваля и ще го почистя със спирт както казваш, но явно е дошло време за смяна...



                              Абе и аз това имах в предвид, както и да е, разбрахме се!


                              п.п. Доста мирише на бензин, отзад при ауспуха, явно наистина не може да си забърка смесите...

                              Поздрави!
                              За целта използвай спринцовка с игла

                              Comment

                              Working...
                              X